دانلود آهنگ جدید   دانلود آهنگ جدید   
رازهاي موفقيت برندها در شبكه هاي اجتماعي  طراحي كارت ويزيت طراحي كارت ويزيت .

طراحي كارت ويزيت

رازهاي موفقيت برندها در شبكه هاي اجتماعي


۲۱ آبان ۱۳۹۷برندسازي، معرفي اشكال رسانه ها امروزه تعداد متعددي از مردم از شبكه هاي اجتماعي به كار گيري مي نمايند و براي تعيين كالاهاي موضوع حيث خود آنان را زمينه دقت قرار مي دهند . بسياري از برندها نيز تصميم به به كارگيري از شبكه هاي اجتماعي براي تبليغ و معرفي خود گرفته اند . پيروزي در فضاي مجازي تهيدست برنامه ريزي و رعايت برخي نكات ريز هست . در ادامه به برخي از مورد ها رازهاي پيروزي برندها در شبكه هاي اجتماعي پرداخته گرديده هست . 
به ياد ماندني باشيد images (4)مخاطبان شما در فضاي شبكه اجتماعي چون به آنچه ارائه مي دهيد علاقه دارا هستند براي او‌لين بار با شما ارتباط برقرار مي كنند . آن ها مايل هستند كه از برنامه هاي فروش آتي شما اطلاع داشته باشند و از تخيف ها باخبر شوند البته نبايد صرفا به آنها تبليغ ارائه دهيد . در شراي دوربين عكاسي و فيلم برداري مي فروشيد مي توانيد محتواي مربوط به هنر عكاسي و فناوري نو مربوط به آن را ارائه دهيد و در خلال آن به معرفي توليدات خود بپردازيد .مخاطبان شما در صورتيكه تبليغات تكراري و خسته كننده را همواره مشاهده كنند از شما خسته خواهند شد و به زودي ورقه شما را كنار گذاشتن خواهد كرد . در عوض به يادماندني باشيد و به جاي تبليغات مداوم ارزش ارائه دهيد تا مطمئن باشيد مخاطتان جذب گرديده و به شما عشق و علاقه پيدا مي نمايد . 
به كارگيري از فيس هاي شناخته شده images (3)برندهاي بي شماري در سراسر جهان وجود دارند كه با استعمال از اشخاص داراي اسم و رسم در زمينه‌هاي گوناگون و داراي ربط با حوزه‌ي كاري خويش براي فروش بخش اعظم استفاده مي برند . تاييد مارك از سوي اشخاص معروف و همچنين كمك رسانه‌هاي اجتماعي در دوره ديجيتال امروز به طور قابل توجهي نسل جوان را انگيزه قرار داده مي باشد . كيم كارداشيان، كيت ماس، ديويد بكهام و حتي اوسين بولت تا كنون با رواج محصول ها يا خدمات، به برندها و كمپين هاي تبليغاتي امداد فراواني كرده‌اند، البته در قبال آن درصدي از فيض فروش را نيز دريافت كرده‌اند . طراحي كارت ويزيت
به عنوان مثال تصوير كيم كارداشيان بر روي جلد يك روزنامه در منطقه ي مد كه فروش و طرفداران متعددي نداشت، باعث جلب اعتنا افراد فعال اكثري در كسب‌ و‌كار مد به اين مجله شد . 
اندكي هزينه كنيد! شبكه هاي اجتماعي رايگان ميباشند . ولي اين به معناي بدون‌پول بودن پيروزي در آن ها نيست؛ بايستي براي چشم شدن و پيروزي هزينه نمائيد . پرداخت هزينه براي تبليغات يك جور سرمايه گذاري است . بايستي با هزينه كردن براي تبليغات بتوانيد مخاطب را به ورقه خويش بياوريد و تعداد دفعات چشم شدن ورقه خويش را افزايش دهيد . علاوه بر اين مي توانيد از قابليت تبليغ هوشمند بسترهايي مانند فيسبوك به كارگيري نمائيد و تبليغات خويش را جهت دار نماييد . 
گذاشتن پست در برهه زماني مناسب images (1)گذاشتن پست در دوران مناسب مي تواند حمايت مضاعف ساير افراد مخصوصا براي تشكيل كمپين ها را به خود اختصاص دهد اما در صورتيكه به عبارتي پست در زمان غير مناسب گذاشته شود ممكن مي باشد يه ايده عالي هيچ وقت ديده نشود . بايستي برندتان در ذهن مشتري ثبت نماييد . پس بايستي تعداد قابل توجهي پست بگذاريد تا مخاطب (مخاطب يعني به عبارتي مشتري!) شما را مدام ببيند . البته مواظب باشيد درصورتي كه تمام پست هاي صفحه مخاطب شما مربوط به پست هاي شما باشد پس وي دلزده خواهد شد و شما را دنبال نخواهد كرد . زياد پست بگذاريد البته مخاطب را خسته نكنيد . 
مطابق با تحقيقات Hubspot، با استفاده از داده‌هاي جمع‌آوري‌شده از منابع مختلف، Hubspot يك اينفوگرافيك را در اوايل ۲۰۱۶ منتشر كرد كه نشان مي دهد شايسته ترين بازه زماني براي ارسال مقاله در اينستاگرام هر ساعاتي از روز دو شنبه يا پنج شنبه است، به‌غير از ساعت‌هايي في مابين ۳ تا ۴ زمان . شايسته ترين مقطع براي آپلود كليپ در شبكه هاي اجتماعي دربين ساعت ۹ شب تا ۸ صبح مي باشد . زمان‌هاي خاص ديگري كه براي ارسال مطلب مطلوب ميباشند دربرگيرنده ساعت ۲ صبح، ۵ دوره و ۷ شب در چهارشنبه مي‌باشند . 
جولي نايدلينگر نويسنده، وبلاگ‌نويس و سوشيال‌مديا عمل آمريكايي‌ در مقاله‌اي كه “غير مجاز مي باشدchedule” منتشر كرده، با بررسي ۱۰ منبع، به نتايجي در رابطه با شايسته ترين بازه زماني پست گذاشتن در اينستاگرام و بقيه رسانه‌هاي اجتماعي رسيده . نايدلينگر دوشنبه‌ رابهترين روز و يك‌شنبه را بدترين روز براي آپلود محتوا در اينستاگرام ميداند . وي همچنين ۳ تا ۴ بعداز‌ظهر را شايسته ترين برهه زماني پست گذاشتن در اينستاگرام و آنگاه از آن ۲ صبح و ۵ عصر را سفارش ميدهد . همينطور قابل ذكر است كه او ۸ صبح و ۹ شب را مناسب‌ترين برهه زماني براي آپلود كليپ تيتر كرده است . 
به مشكلات و گلايه هاي مخاطبان جواب دهيد imagesشبكه هاي اجتماعي اين قابليت و امكان را به مشتريان داده كه خيلي پرسرعت تر و راحت خيس از قبلي در موضوع محصول و خدمتي كه گرفته اند نظر بدهند و شكايت خويش را مطرح نمايند . به راحتي مي توانند روي صفحه شما حيث بگذارند و با يك پست عالي يا بد در قضيه جنس شما دقت دهها نفر (هر نفر يعني يك مشتري بالقوه!) را به شما جلب كند . پس به هوش باشيد؛ هر كسي كه پيام يا اين كه نظري گذاشت پر سرعت عكس العمل نشان دهيد؛ در شراي ناراضي بود به او رسيدگي كنيد، مشكلش را حل فرماييد تا او راضي برگردد . در حالتي كه راضي بود از وي سپاس نمائيد . به هيچ وجه، به هيچ وجه پيام او را حذف نكنيد چون او به هر صورتي كه شده پيام خود را به گوش مردمان مي رساند؛ ممكن است چه بسا به برگه رقيب مراجعه كند كه اين دستور يك فاجعه است! مشتريان در فضاي مجازي واقعا كار كشته هستند، مي توانند لحاظ بقيه افراد را عوض نمايند يا اين كه اين كه آن‌ها را به خريد از شما ترغيب نمايند . در شراي حيث مشتريان نسبت به شما مثبت باشد تصوير مارك در حيث مشتري را بهبود دهند و همينطور برند شما را از طريق بازاريابي دهاني ارتقاء دهند . 
چك شبكه هاي اجتماعي social-media-contentآناليز شبكه‌هاي اجتماعي از طريق احكام نظري و روش‌ها و تحقيق‌هاي مربوط به آن از يك صنعت ضمني به معبري تحليلي براي پارادايم‌ها تغيير تحول يافته‌است . برهان‌هاي تحليلي از كل گرفته تا جزء؛ از ساختار گرفته تا ارتباط ها و افراد، از اخلاق گرفته تا رفتار تمامي شبكه‌هاي سراسري را قضيه ارزيابي قرار مي دهند كه در آن‌ها، همهٔ رشته‌ها شامل روابط ويژه‌اي در ميان جمعيتِ تعريف شده‌اند و يا شبكه‌هاي شخصي را قضيه نظارت قرار مي‌دهند كه مشتمل بر رشته‌ها يي مي باشد كه اشخاص مشخصي آنان را دارا‌هستند از قبيل انجمن‌هاي سري . 
روي تعداد كمي شبكه متمركز باشيد images (2)ممكن هست با خويش بگوييد: تلگرام مخاطب متعددي دارد، بايستي آنجا حضور داشته باشيم، در اينستاگرام هم بايستي حضور داشته باشيم و فيسبوك نيز جزو ملزومات است! حال شما در تعدادي برنامه حضور داريد اما در هيچ كدام كارشناس نيستيد، منابع مالي و تبليغ خود را همه جا پخش كرده ايد و در هيچ جا پيروز نشده ايد . آغاز يك شبكه مطلوب براي خود انتخاب كنيد و آن گاه با تمام قوا وارد آن شويد . آنقدر متمركز باشيد كه در آن كانال به برد زياي برسيد آن‌گاه با توسعه و گسترش خويش مي توانيد وارد شبكه هاي متعدد گرديد . نبايد با تقسيم توان خود، موفقيت را از خويش به دور نماييد . 


برچسب: طراحي بسته بندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۶:۲۶ توسط:businesscard موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :