دانلود آهنگ جدید   دانلود آهنگ جدید   
قرار دادن چه اطلاعاتي روي كارت ويزيت ضروري و تاثير گذار است ؟  طراحي كارت ويزيت طراحي كارت ويزيت .

طراحي كارت ويزيت

قرار دادن چه اطلاعاتي روي كارت ويزيت ضروري و تاثير گذار است ؟

اين‌كه بدانيد چه اطلاعاتي روي كارت ويزيت مي بايست درج شود قضيه زياد مهمي مي باشد چون يك كارت ويزيت عالي صرفا وسيله اي براي دادن داده ها به مشتريان نمي باشد بلكه يك منش تبليغات و بازاريابي مفيد براي جذب مخاطبان و مشتريان تازه مي‌باشد .  طراحي كارت ويزيت
به همين علت كارت ويزيت ها هيچگاه مقام خود را با ظهور راه و روش هاي ديجيتالي مدرن از دست نخواهند بخشيد زيرا در شبكه هاي ديجيتالي، فاكتور كليدي تعامل و معادله انساني وجود ندارد . 
يك كارت ويزيت خوب، برند شما را توسعه و گسترش و توسعه داده و داده ها اثرگذار و صحت را در خصوص شما و كسب و كارتان و آنچه در هم اكنون انجام آن مي‌باشيد را به مخاطب و مشتري به رخ به يادماندني ، كاركشته و مفهوم دار منتقل مي نمايد . 
توصيه ميكنيم مطالعه فرماييد :‌ سايز كارت ويزيت در كشور ايران و بقيه كشورهاي جهان در اين راستا ميتوانيد از يك طرح مهيا البته با كيفيت كارت ويزيت استعمال نمائيد تا دغدغه اي براي آغاز و پباده سازي نداشته باشيد ، آنگاه استارت به سفارشي كردن طرح و تغيير و تحول محتواي آن نماييد . با داشتن يك طرح عالي شما تنها كافي مي‌باشد داده ها مطلوب را در كارت خود وارد فرمائيد . 
اما اگر شما كسب و كار رشته اي و بزرگي داريد و يا اين كه از آن نوع افرادي مي‌باشيد كه براي برند سازي خود ارزش بالايي قائل مي‌باشيد مي‌توانيد با پيشنهاد طراحي كارت ويزيت منحصر به فرد به طرحان ، خلق يك كارت ويزيت حرفه اي و تاثير گذار را به ما بسپاريد . 
البته قرار دادن چه اطلاعاتي روي كارت ويزيت اضطراري ميباشد ؟ در ادامه ۷ نكته حساس و داراي اهميت در اين زمينه آمده هست تا با رعايت آنها، شما كارت ويزيت خود را از يك تكه كاغذي كه مردم به منزل هايشان مي‌برند يا بدور مي‌اندازند به يك وسيله ارتباطي و بازاريابي توانمند تبديل كند . 
۱ . لوگو و شعار پيش از قرار دادن اطلاعاتي روي كارت ويزيت خود، در مقدمه فكري براي لوگو و شعار اساسي خويش كرده و در مقدمه اين دو را در كارت ويزيت خويش قرار دهيد . كارت ويزيت شما بايستي معرف نام تجاري شما و حوزه فعاليتتان با به كارگيري از اشكال، كلمات و رنگ ها باشد . 
هر شخصي كارت ويزيت شما را در بين انگشتان خود مي‌گيرد مي بايست با ديدن لوگوي شما، تجارت و كسب و كارتان را بشناسد و در ذهن خويش به دنبال اين باشد كه لوگوي شما را در چه فضاهاي ديگري ديده ميباشد . اين دور و اطراف ميتواند دفتر شما يا وب سايت، خبرنامه، نمونه امور و … باشد . 
در صورتي‌كه يك لوگوحرفه اي و ديدني نداريد ، همين حال حاضر پيشنهاد دهيد :‌ طراحي لوگو ۲ . نام و عنوان شغلي وجود اطلاعاتي روي كارت ويزيت نظير اسم و تيتر شغلي به حيث موضوعي معمولي مي‌باشد و نيازي به شرح ندارد ولي در عمل اينگونه نيست . شما نيز شگفت زده خواهيد شد در صورتيكه بدانيد چه تعداد از دارندگان كارت ويزيت از تيتر شغلي خود را در فضاي نامناسبي از كارت قرار مي‌دهند . 
به خاطر داشته باشيد كه كارت ويزيت براي معرفي شجره نامه شما نيست بلكه وسيله اي براي معرفي كسب و كار شما به مخاطب و مشتري مي باشد . پس بايد داده ها در كارت ويزيت به دسته اي باشند كه مخاطب با ديدن آن به سمت شما آمده و مشتاق به كسب اطلاعات اكثر باشد . 
از همين رو در كارت ويزيت شركتي و سازماني بعد از آن از قرار دادن نام مارك و لگو ، اسم خود را پيش از عنوان شغلي درج كنيد . 
در قضيه تيتر شغلي چه طور عمل كنيم؟ اگر هم بازه زماني به عنوان يك ترجمه كننده آزاد، كارآفرين و صاحب كسب و عمل كوچك درگير به كار و كار هستيد، به طور جدا عنا وين متفاوت شغلي را مي‌توانيد يادداشت كنيد ولي كدام يك براي درج در كارت ويزيت براي شما مثمر ثمر خواهد بود؟ بهتر هست از آن عنواني براي معرفي شغل خويش به كارگيري كنيد كه حساس ترين عمل شما هست و تمايل داريد در آن شاخه به عمل گرفته شود . 
عمده بدانيد : ۳ نكته حياتي براي ارائه كارت ويزيت به چهره رشته اي شايد در يك كنفرانس يا روي داد تجاري كارت ويزيت هاي متعددي به شما داده مي‌گردد كه در كنار تيتر شغلي و اسم آنها، شاخه حساس فعاليت متن نشده مي‌باشد . اين يك ضعف تعالي در كارت ويزيت است چون فرد گيرنده كارت پس از مدتي با مشاهده آن كارت به خاطر نخواهد آورد كه حوزه كاري مربوطه چه بوده هست و نتيجه آن ارسال كارت ويزيت به سطل آشغال به جاي برقراري تماس با او مي‌باشد . 
از همين رو خوبتر هست همواره در كنار نام خويش در داده ها كارت ويزيت، كاري كه انجام مي‌دهيد را هم يادداشت فرمائيد . براي مثال: حميد نصر اصفهاني |‌ برنامه نويس سمت كاربر مسعود ايماني | طراح گرافيك ۳ . داده ها تماس اطلاعات تماس مهم ترين بخش اطلاعات در كارت ويزيت ميباشد . درصورتي كه ميخواهيد مخاطبان و مشتريان با شما تماس بگيرند بايد به آنان بگوييد كه چه‌طور اين عمل را انجام دهند . البته پرسش مهم اين هست كه چه اطلاعاتي در اين خصوص بايد قيد شود؟ پاسخ : روش هاي ارتباطي بي واسطه . 
با دقت به ماهيت كارت ويزيت ها كه تبادل آنها براساس يك رابطه انساني بي واسطه است، اين كارت ها يك رابطه بدون واسطه را ميان شما و مخاطبتان ساخت مي نمايند . به همين علت نبايد اين رابطه را با يك ايميل همگاني مانند info@yourdomain .com كه مربوط به كل كمپاني ميشود يا يك خط تلفن كه به اپراتور متصل مي‌شود، آسيب پذير و تضعيف فرماييد . 
اطلاعاتي روي كارت ويزيت شخصي همچنين نبايد شماره اي را يادداشت فرماييد كه قابليت و امكان جا به جايي شما و از دست دادن آن را داشته باشيد يا در‌صورتي‌كه در درحال حاضر پرسونال برندينگ مي‌باشيد و يا صاحب و مالك يك تجارت رشته اي ميباشيد ايميلي را ذكر نكنيد كه پايين يك خدمت دهنده عمومي نظير Gmail باشد ، چون مضاعف غير فن اي ميباشد . 
همواره داده ها تماس بدون واسطه خويش به عنوان يك دارنده كسب و فعاليت و تجارت را در كارت ويزيت ذكر فرمائيد و از قرار دادن راه هاي تماس فردي خود در كارت ويزيت كسب و كارتان اجتناب كنيد . 
پرسش بعد اين مي باشد كه چه آدرسي را در كارت ويزيت قرار دهيد؟ چنانچه يك محل كار فيزيكي مثل فروشگاه داريد، بايد آدرس آن را قيد كنيد . البته اگر كسب و كاري داريد كه يك مكان مشخصي ندارد بهتر هست به جاي نشاني فيزيكي، آدرس اينترنتي خود را وارد فرمائيد تا مخاطب از آن نحوه آخري داده ها ذي‌ربط را كسب نمايد . 
۴ . قرار دادن اينترنت سايت به راه هوشمندانه هدف از قرار دادن آدرس اينترنت وبسايت در كارت ويزيت اين نمي باشد كه به همگان بگوييد شما هم يك اينترنت وب سايت داريد . مخاطبان و مشتريان با ديدن نشاني اينترنت تارنما شما بر روي كارتتان به محض رسيدن به خانه يا محل عمل خود عملكرد ميكنند وارد اينترنت تارنما شما شوند تا اطلاعات بيشتري را از شما دريافت نمايند . پس خوبتر هست آن‌ها را به ورقه اي سوق‌دهي نمائيد كه اطلاعات مدنظر شما را به آنان نشان دهد . 
يك كاغذ با يك شعار يا ويديوهاي كوتاه و درگير كننده را ضبط فرماييد تا مخاطبان خوبتر بتوانند از شما داده ها لازم را كسب نمايند . مي‌توانيد در آن كاغذ يك روي داد ويژه يا توصيه يگانه را به مراد تشكر از آنان بابت مراجعه به وب سايتتان در لحاظ بگيريد . 
يك نكته حرفه اي: يك URL يا نشاني را به وب وبسايت خويش اضافه كنيد كه فراوان كووتاه و تايپ آن آسوده باشد . 
به ياد داشته باشيد كه هيچ كس يك آدرس سه خطي را تايپ نمي كند . به همين ياد نشاني كاغذ خود را معمولي و ديدني نگه داريد . به تيتر نمونه نشاني yourdomain .com/magic بسيار ديدني تر از نشاني yourdomain .com/landing-page مي باشد . 
۵ . پروفايل ها در شبكه هاي اجتماعي پروفايل خود در كانال هاي اجتماعي را در مجموعه اطلاعات در كارت ويزيت قرار دهيد البته الزاما همگي آنها را در كارتتان يادداشت ننماييد . 
شبكه هاي اجتماعي بخش اضطراري كسب و شغل هاي سنتي و مجازي گرديده اند و روز جاري در حالتي كه شما در اين شبكه ها نباشيد از نظر مشتريان، حضور شما ناقص و داراي گونه هاي است . 
اما اين بدين معني نمي‌باشد كه مي بايست هرچه پروفايل در كانال هاي اجتماعي داريد را در كارت ويزيت خود قرار دهيد . مي بايست پروفايل هاي خود را حق تقدم بندي كرده و پروفايل هايي كه در راستاي كسب و كار شما است را در كارت خويش قرار دهيد . 
براي نمونه چنانچه شما يك عكاس يا فيلمبردار مي‌باشيد و با يك اكانت كاربري در شبكه اجتماعي اينستاگرام فعال هستيد، آن را در كارت خود يادداشت نمائيد . در صورتيكه صاحب كسب و عمل كوچكي ميباشيد با حضوري حاذق و پرقدرت در كانال هاي اجتماعي مرتبط آن را تبليغ نمائيد . 
تاكيد مي كنيم پروفايل هايي را در كارت ويزيت خويش قيد نماييد كه در موضوع كاري شما قوي و موثر باشند . 
۶ . فضاي سفيد بله، صحيح است، فضاي سفيد (خالي) دوچندان اصلي مي باشد و رده ويژه اي در كارت ويزيت داراست . چند توشه پيش آمده است كه كارت ويزيتي را دريافت كرده و با نگاه به آن و مشاهده محتواي فراوان زياد، شم ناخوشايندي داشته ايد؟ بايد محتواي شما به قدري باشد كه بيننده با ديدن كارت ويزيت شما شم بدي نداشته و مايل به حفظ آن باشد . 
معناي فضاي سپيد هم به همين با اهميت اشاره مي‌نمايد كه فضاي خالي از محتوا بايستي بر روي كارت ويزيت شما باشد تا محتواي كارت خوانا بوده و خسته كننده نباشد . 
براي مشاهده خوبتر اين زمينه ميتوانيد به طرح كارت ويزيت هاي مينيماليستي جانور در وب كه حاوي اطلاعات اضطراري و كافي هستند، نگاهي بيندازيد . 
اطلاعاتي روي كارت ويزيت مينيمال ۷ . خلاقيت اين نكته آخرين زياد كليدي و در واقع نهايي پيروزي آميز براي همه نكات مطرح گرديده مي‌باشد . درصورتي كه كليه نكات فوق را رعايت فرمائيد ولي خلاقيت در قرار دادن اطلاعات در كارت ويزيت به خرج ندهيد، به هيچ وجه آن فيض دلخواهتان را كسب نخواهيد كرد . 
همت فرمائيد از طرز پباده سازي كارت ويزيت خويش مخاطب را از كسب و كارتان مطلع سازيد . براي مثال در شراي شما در مسئله موسيقي عمل مي‌كنيد، مي توانيد كارت ويزيت خود را به چهره يك پيانو پباده سازي فرمائيد . 
در صورتيكه يك عكاس ميباشيد مي‌توانيد يك پباده سازي امروزي را گزينش كنيد يا اين كه هماهنگ با نام آتليه خود، يك پباده سازي كلاسيك البته خلاقانه داشته باشيد . 
درصورتي كه نمي‌توانيد ايده هاي خوب براي كارت ويزيت خود بيابيد نيز نگران نباشيد . مي توانيد از يك طراح فن اي و ايده پرداز ياري بگيريد يا اين كه از نمونه كارت ويزيت هاي جانور در وب استفاده كرده و ايده بگيريد . 


برچسب: طراحي كارت ويزيت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۱۶ توسط:businesscard موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :